Say something


ShoutMix chat widget

Monday, November 15, 2010

Menempuh dunia pekerjaan

Assalamualaikum w.b.t

2.54am??Masih lagi segar mata??KEnapa??Tidak dapat tido kah??

Iyer,saya masih lagi terjaga.Mujur laa ada match REal Madrid mlm niee.Tiba2 minat real madrid?APekah??hahaha

Besok dah mula dunia baru.Dunia yang belum pernah saya tempohi iaitu "Alam Pekerjaan"(praktikal jer pn sbenar).Tiada ape pn nk karang sebenar cuma terasa nk menulis jer pagi nie.Citer sedikit tempat saya akan berpraktikal nie.Sebenarnya lokasi praktikal tuu berdekatan dengan kg saya jer.Jadi rasa2 xder masalah kesesakan lalu lintas laa kot...hehehe.

Tempat saya praktikal 2 berkaitan dengan pendawaian lektrik(wiringman),cctv rumah(cctv man)dan jugak penghawa dingin(air cond man),sume nk ada man xtahan tuu.Harap2 saya dapat banyak manfaat hasil 2 bulan praktikal niee.

Sebelum mengakhiri coretan kali niee(skema ayat),ingin saya ucapkan "Selamat Pengantin Baru" kepada sepupu saya dan jugak rakan saya yang akan mengakhiri zaman bujang mereka.Harap2 sempat tangkap gambar hari bahagia diorang.Bila laa turn saya plak yer...^^




[You always the one that completes me,always be,always will]
^_^

2 comments:

  1. slmt berkerjaya...dkt ngn umah??bestnye..
    kawen lar cpt2x..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..tq bro..insyAllah..ader jodoh..kawen laa aku nati..pe2 gua still send surat kawen kat lu..hi3

    ReplyDelete

wibiya widget