Say something


ShoutMix chat widget

Friday, January 7, 2011

In memory...

Assalamualaikum w.b.t

Masih lagi kesedihan.Perasaan sedih,gembira,takut...itu semua adalah nikmat kurnia dari Allah.Hari ini juga saya kehilangan seorang sahabat yang periang dan sentiasa cuba untuk mengembirakan hati rakan2.
Rakan saya hari ini selamat dikebumikan dan semua berjalan dengan lancar.
Walau bagaimanapun,tetap redha di atas pemergian Allahyarham.Moga2 roh beliau disemadikan bersama-sama
orang-orang soleh dan beriman.

Kali terakhir bertemu dengan beliau di lapangan terbang sultan ismail,destinasi yang sama ke KL tetapi berlainan pesawat.Sempat berborak2 dengan beliau dan masih  tidak brubah dengan personaliti beliau yang periang.
Beliau terkejut mendapat berita yang saya berada dalam keadaan koma.
Kata2 terakhir beliau kepada saya.
"Luckily,syafiq dapat second chance utk hidup kembali,byk2 dekat2 diri dengan tuhan dan ubah hok xmolek kepada hok molek."
Kata2 ini laa membuat saya berlinangan air mata takala menatap wajah Allahyarham buat kali terakhir.Syukur saya sempat lagi melihat jenazah tetapi perasaan sedih tetap hadir jua.

Walau apa pn,saya berdoa agar roh Allahyarham bersemadi dengan tenang bersama org2 beriman.amin...

P/s:Pemergianmu tetap dalam ingatanku duhai sahabatku T_T

2 comments:

  1. "...bersama janji, kubawa dirimu dalam mimpi"
    "...dalam sepi, terbayan dirimu seperti disisi"

    ReplyDelete
  2. huhuhu..sedeynye yang kita sng pegi kan..huhu

    ReplyDelete

wibiya widget