Say something


ShoutMix chat widget

Friday, September 10, 2010

Sambutan Aidilfitri

BOOM..BOOM..BOOM!!!

Macam perang dunia plak di kawasan rumah,biasa laa kat kg2 meriah laa bab2 mercun2 niee...hehehe.Dari sebelum isyak lagi hingga sekarang bunyi tetap kedengaran...mmg btul2 meriah jgak laa.

Dh lama xupdate blog niee,dh berdebu dh skit.3 bulan kejap jer rasa..hoho.Saya amat bersyukur kerana kali ini dapat sekali lagi bertemu dengan bulan keberkatan..Ramadhan dan seterusnya 1 Syawal,hari kemenangan seluruh umat islam..

Tahun niee raya kelainan skit dan tidak seperti raya2 yang lepas.Tahun niee rumah terbuka diadakan pada hari raya pertama.Tidak seperti raya sebelumnyer yang lazimnyer dibuat pada hari raya kedua atau ketiga.Mungkin byk majlis undangan kawin kot...huhu

Tahun nie cukup gembira sebab dapat balik awal ke kg halaman.Jadi, perjalanan balik kg tuu berjalan lancar tapi yang sedih terpaksa plak balik awal ke kampus..sebab ada plak kerja yang belum siap kat sana...terpaksa laa pegi awal skit..

Harap-harap tahun nie dapat laa tangkap gambar kenangan banyak.Semoga Raya tahun niee lebih ceria,meriah dan bermakna...

Ucapan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MOHON SERIBU KEMAAFAN 
DI HARI MULIA INI

SELAMAT MENJAMU SELERA
^______^

No comments:

Post a Comment

wibiya widget