Say something


ShoutMix chat widget

Thursday, September 4, 2008

Terawih Pertama dlm Hidupku

:snow21:
Mesti korang terkejut kan ngan title 2..hehehe
Sbnarnyer bkan laa aku xpnh terawih..tp dh byk kali aku terawih
Tp smlm amat ganjil skali aku pegi terawih plus bersyukur gak

:snow13:
Smlm aku pegi trawih kat depan Stadium Mohammad ke-4 kat kota bharu laa
Majlis perbandaran dh set up cam khemah kat situ,besar gak la..leh buat ramai org

:puteh_2:Yg paling teruja,aku dpt berjumpa ngan Menteri Besar kelantan...live plak 2,best laa dpt bersmbahyang ngan Tuan Guru niee...hehehe

Tp yg paling aku btul2 terharu bila imam dari mesir membca surah2 smasa smayg terawih

:puteh_29:cukup menyentuh jiwa dan sanubari ku....mmg btul2 menghayati bacaan laa:snow03:
Mujur aku xphm sgt bahasa arab nie...klau phm mmg cnfirm nagis skali laa

Tp 2 laa...1st time aku rasa benar2 menunaikan ibadat terawih,cukup tenang dan rasa rehat yg amat walaupun bacaannyer panjang gak laa
Nway,itu je aku nk kongsi ngan korang....Mlm nie aku nk pegi smayg kat sna plak
Baru ku tahu nikmatnyer berada di Bulan Ramadhan...
Sama2 kita mengerjakan ibadat terawih....


:puteh_27::puteh_6:

5 comments:

  1. salam ramadhan..
    bertuah dpt jumpa tuan guru..

    selamat mengerjakan ibadah terawih..

    ReplyDelete
  2. ok now i truly deeply feel jealous with u
    nak jga cakap kan smyg ngan tok guru
    xpa xpa
    ami..kita smyg ngan imam kat sni ja kan mi kan?hoho

    p/s:layout baru?hehe

    ReplyDelete
  3. ish3...1st time gi trawih ko?hua3
    bereh..male esok aku join...
    smaye kat umah aku ni pon ok jgk..best jgk..ustaz baru kelik mesir jgk boh

    ReplyDelete
  4. huishh...2 kali bkk..2 kali layout baru abe nihh...
    hebat la abe nihhh...haha.
    ahem..utk cik tsam_ismail tuee..
    ko imam..aku makmum..aku imam..ko makmum..ehh..kakteh ape? oghe jong bae lah kot..haha..

    bubye
    amie

    p/s: kt sini pon imam from Mesir jgk..1 malam 1 juzuk..perghh..

    ReplyDelete
  5. Atty:hehehe...ala 1st time jer...best dgr dier ckp..hehehe

    Ibtisam:Jgn dengki ekk...klau nk jumpa...meh jom turun klantan...ajak cik abg skali..hehehe

    Ruhi:hahaha...sokmo gi trawih..tp hok nie paling best laa ...ever in my life

    Amie:Really??Awk pegi dop trawih nie??musykil..hihihihii

    ReplyDelete

wibiya widget