Say something


ShoutMix chat widget

Wednesday, August 6, 2008

Type of Commentor

POst entry niee dibuat setelah aku berasa sakit hati plus marah kerana segelintir pengomen2 yg xtahu tentang sensitivity owner of the blogger...
:puteh_9:

Actually,aku xtuju nie pada kwan2 blogger ku(sume kawan2 blogger ku mmg the best) tp aku terbaca laa komen dlm blog cousin aku actually..Dier post laa pasal entry AURAT and ader laaa sekor mamat or minah niee(aku xtahu jantina beliau sb dier letak Anonymous )
:mPeluh:


Yg aku paling sakit hati,nape laa dio nk komen sgt psal post entry 2,mcm xder sensitivity plak..Klau komen 2 ok xper, nie siap kondem lagi owner blog 2...AKu pn xphm masalah dier...Kalu xsuka baca,baik xyah baca daripada buat skt hati org...plus letak Anonymous,nape xletak namo ko yg hodoh lagi jijik 2...senang aku nk attack nanti.
(maaf kerana menulis tanpa sebarang penapisan perkataan)
:puteh_15:
So kepada sume pengomen2,beri laa komen terbaik terhadap entry2 post yg telah dibuat dan bukannyer memberi kritikan yg boleh menyakit dan jugak mengugat sensitivity seseorang



:puteh_27::puteh_28::puteh_27:

12 comments:

  1. Wow Sapik pembela kaum wanita. Hahahah!
    Mekti emo gila but i dont blame her kui kui kui

    ReplyDelete
  2. nak tgk sket apa die komen..
    aku penah jgk gaduh ngn org asing kt blog sbb issue agama nih.. tp dulu2 laa..

    ReplyDelete
  3. Bukey belo kak da wehh...tp skt hati jgk laa main ngan org xreti bahasa...agama kito keno jg,jgn bagi oghe persenda sudoh

    ReplyDelete
  4. mung nk tahu ko dio komen gapo???niee try gi cnieee

    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=8406532147205949256&postID=6216500683613587244

    ReplyDelete
  5. hah betul tuh pik! kuang asam sungguh! siap ulang ayat kakti 'jaga kubur masing2' tuh. aku benci gile ore bodoh nak main2kan bab agama lagu ni, tapi pengecut tokse letak nama sendiri.

    ReplyDelete
  6. 2 laa...kalu leh detect sapo dio...mmg keno laa virus ambo..byk virus dlm pc niee..hahahaha

    ReplyDelete
  7. kekdg org ni tak tau jaga hati org lain..

    ReplyDelete
  8. betul2...kalau nak komen bagi la komen yg membina jgn la bagi komen yg menyakitkan hati org. org2 macam ni patut beljar how to respect others.

    ReplyDelete
  9. kekadang, blogs yang tak suka tuh la ramai yang datang. trafik pun tinggi. huhu

    ReplyDelete
  10. biasa la.. internet dunia takde sempadan.. tapi tau la jaga batasan.. abaikan jer.. kalau tau, sepak je buah pinggang dia..

    ReplyDelete
  11. haah..sokong ckap anda..
    ni suke suke hati perut je mengutuk ent3 ato blog org..dasar laut btol la manusia cmtu..ngeh2

    ReplyDelete
  12. well..i agree with u syafiq, kl tak suke baik ignore je,tak pyh la nok bg negative punyer comment..
    by the way..nie kak tie;) using abe ise punyer id...he3

    ReplyDelete

wibiya widget