Say something


ShoutMix chat widget

Saturday, August 2, 2008

Kawan2 Blogger

:mKening:
Kali ini,aku nk update psal kawan2 blogger yg aku kenal and slalu access diblog aku ini.Kehadiran mereka sedikit sbyak dpt laa menceriakan lagi blog aku yg xseberapa ceria klau nk dibandingkn dgn blog2 laen
:mSad:

:mKanta:So korang nk tahu siapakah gerangan2 yg slalu menziarahi blog aku nie...:mThinking:



-::Mereka adalah::-
:mTorchlight::Fizz: :puteh_7::Cik Chokilala: :puteh_13::Miss Hana Barbara: :puteh_28: :Mr Elrippero:
(Muka2 diorang niee slalu laa muncul di Shout box)


:puteh_26::Pn Kumbang: :mLove::Cik Ami: :puteh_6::Cik Bungahati: :puteh_2::Cik Dayu:

(Mereka slalu suko mengomeng post2 entry)

Jd,demikian laa sedikit pengenalan dgn kawan2 aku yg slalu menceriakan blog aku...

Kepada kawan blogger ku yg laen,jgn trasa plak...korang tetap kwan bloggerku...Next time,aku post entry psal sume kwan2 blogger yg ader dlm blog aku nie.....heheheh

:mCamera::snow14: :mSmoking: :mCamera:





11 comments:

  1. erk! mengapakah muka daku menjadi muka kucen? ni yg mendatangkan kemarahan nie. grrr! sila tukar, sila tukar. xde pic cantik2 sket ke. hehehe. waaa jadik antara rakan2 blogger utama seyh. pdhal cuma menyemak kat shoutbox je. kihkih. thanks mr alexi! emoticons kamu bersepah2 la.. errr

    ReplyDelete
  2. Erk.. jgn biarkan hidup anda di selubungi mr.alexi... caaakkkk!!!(bukak torch light)

    wuaarghhahahahahha.. :gelak:

    ReplyDelete
  3. Cik choki:Sowie laa,xupdate lagi..nanti shaye letak pic comel2 yer..huhuh...biasa laa,xpndai bab2 programming niee...so,bersepah laa

    Fizz:Ok x ko nyer muka??kih3,terbaik dh 2....hahahahha

    ReplyDelete
  4. Apasal muka akak macam sentap je.. hehehe but anyway.. tenkiu! tenkiu!

    ReplyDelete
  5. Uishh...muka special 2 kk...xder org brani nk buat 2..kih3

    ReplyDelete
  6. eh...apesal yg cik Ami punye ade kluar byk heart shapes? uhmmm...musykil2...hehe..

    bubye
    amie

    p/s:abe, tlg wehh..huruf M kt my keyboard nie..kena tekan kuat2...sakit tange...

    ReplyDelete
  7. hohoh..ntah laa..suit u best kot...alo2,nape ngan keyboard cik adik 2...ader prob ke??hehehe

    ReplyDelete
  8. barbara??
    mekaseyh!!!!

    i really appriciate that afi..
    hope our friendship will be coloured more...

    mekaseyh!!!!!!

    ReplyDelete
  9. opss aku pun ade?
    mekaseh cek alexi. :)
    tp mengapa ikon aku cam nak tumbuk org je. haha

    ReplyDelete
  10. Cik Hana:
    YUp,kira mcm artis la 2 nama hana barbara...famous skit cik hana.You are always welcome to my blog..hihihi

    Cik BUngahati:
    Xper,hardcore skit cik bunga..hahaha...bila lagi nk jd hardcore

    ReplyDelete

wibiya widget