Say something


ShoutMix chat widget

Saturday, August 23, 2008

Farewell my friends

:snow03:
Aku kesedihan sbnarnyer.Sedih meninggalkan blog kesayanganku ini kerana terpaksa berkerja di tempat yg agak jauh.

:puteh_29:Byk kenangan yg tersemai kat dlm blog ini termasuklah sgala kenangan,luahan,dan juga padangan.

Buat kali terakhir ku mngucapkan trima kasih kepada2 rakan2 blogger yg sudi menyingah sbntar kat blog aku niee...KOmen2 korang xkan ku lupakan
:puteh_21:
Aku ingin mengudur diri buat smntara waktu.Mungkin akan mengapdatekan blog ini pada jgn masa yg lama lagi....

Harap2 korang tetap meninggalkan kata2 di post shout out aku itu...ku pasti akan mnjenguk post itu nanti

Akhir kata,SELAMAT BERPUASA & BERHARI RAYA
pada umat islam di seluruh negara...

:snow14::puteh_27:

3 comments:

  1. di perok nanti takdop internet access ko? wohohoho...sungguh hilir perok iteww....aloh la...tokkam tokleh online kot? bulih la bekali deh,apa2 hal pong tahniah sebab dha bulih kerja..kerja bagus2 aa....!kumpul duit banyok2 baru bulih kaweng...wakakakakaaa...adik saya tu maintanance tinggi tuh...

    ReplyDelete
  2. salam..nanti jgn lupa hapdet ye.
    selamat menyambut ramadhan..

    ReplyDelete
  3. uishhh...wish berpuasa tue orait lg...wish rayo doh? awal nyo demo...hahaa..

    bubye
    amie

    ReplyDelete

wibiya widget