Say something


ShoutMix chat widget

Tuesday, July 29, 2008

Kehidupanku Seharian

Ape aku slalu buat tiap2 hari??

1.Mandi awal2 pagi...even sejuk cmner pn aku tetap aku mandi...rutin harian beb

2.Of course...aku mkn laa,klau xmakan...mau aku mati kelaparan...dh laa duk ngan family plak 2...buatnyer aku xmakn...2 org aku syg niee mesti melancarkan hikmat POt...PEt







3.Tdo from subuh till kul 2pm...yg niee xleh blah(sb menjadi pak guard umah dgn rela hati tanpa seurat gaji pn)



4.LAst skali..aku pn meronda mencari kije....hohooh...ntah laa sume keje aku cari...termasuk laa keje menjadi pak guard...hahahha


Itulah kehidupan aku seharian....slagi tdak bergelar pekerja or pelajar or status laen yg seangkatan ngan imbuhan pe-...aku ku truskan rutin harian niee....

BUt i miss this timee alott.....

7 comments:

  1. Betul! time belajarla paling best sekali.. sementara ni awak jadi le full time blogger.. gain money from advertiser.. at least ade income.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Erkk...nk gain money 2 xreti laa Pn kumbang....jenuh shaye men"GAIN"kan money 2..tp xdpt...leh tolong??hihihi

    ReplyDelete
  3. makan...
    makan...
    makan...
    tido...
    tido...
    tido...

    2 words = sedakkkk o0o0o0ohhhh!!!

    ReplyDelete
  4. 1 words...

    Boring
    Boring
    Boring
    Boring

    itu laa word sya hari2...skang tgh stdy for interbiu

    ReplyDelete
  5. laallalalalal...hari2 kerja...lalala..bosan dgn kerja..haha..

    one word one conclusion

    kerja = bosan!

    hahahaha

    ReplyDelete
  6. gud luck pegi cari keje!

    tp t da keje busan dok.. :D

    ReplyDelete
  7. To Mr Ruhi:Bersyukur laa kamu ado kijo...xmerempat macam aku ini

    To Bunga Hati:I will..thnx 4 the support...tgh bca for intrbiu skang

    ReplyDelete

wibiya widget