Say something


ShoutMix chat widget

Tuesday, March 8, 2011

The choosen path

The story of life never ends until the last breath.Always be two sides of the story.Sometimes it can be fun.Otherwise can be cruel.

Both fortunate and unfortunate always come and go.
They are just a simple way to show how life can be interesting to be enjoyed and cherished.

What ever the path that we choose.Deal with it and accept it.
We never know what's happened until we endure it.


"Always be calm,always be care
That is why,I want to share"
^ ^

Tuesday, March 1, 2011

Love your Heart

Assalamualaikum w.b.t




Macam biasa laa..kalau pagi hari selasa dan jumaat mesti semangat giler2 nk bangun.Yelah sebab kelas Medical Instrumentation punya pasal,hehehe.Opss..lupa plak.Yup, semester niee kena ambek 1 elective subject.Ada dua subject either Automation & Robotic or Medical Instrumentation.Kebanyakan member2 cam pelik laa nape eager sgt nk ambek medical.So cakap laa sb exp 2 weeks duk dlm wad dulu,cam nk tahu gakk berkenaan medical stuff niee.

Jadi hari nie pegi klas belajar topik pasal jantung.2 benda paling penting dlm badan jantung dan otak.Tapi ape yang istimewa bila kita belajar berkaitan dengan human body ialah part Maha Agungnye Allah mencipta makhluk-makhlukNya.Bagaimana jantung itu sendiri berfungsi tanpa kena pakai electricity or masuk battery.
Jadi sayangilah jantung anda seperti bahagian anggota lain juga kerana kita diamanahkan untuk menjaga badan kita sampailah menghembus nafas terakhir.....

Monday, February 28, 2011

Kuch Ish Tahra



Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aasoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aasoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Tu har ghadi har waqt mere saath raha hai
Haan yeh jism kabhi door kabhi paas raha hai
Jo bhi ghum hain yeh tere unhein tu mera bataa de

Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aasoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Mujhko toh tere chehre pe yeh ghum nahin janchta
Jaayaz nahin lagta mujhe ghum se tera rishta
Sun meri guzarish ise chehre se hataa se
Sun meri guzarish ise chehre se hataa se

Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aansoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Wednesday, February 16, 2011

Finally the Rock has come back to Wrestlemania

Assalamualaikum w.b.t

Smlam saya cam biasa laa..mkn di restoran Hakim berdekatan dengan unisel seksyen 7,telan 2 keping roti canai dan air kosong @ sky juice.So duk lepak2 c2 ngan member saya,owner pn pasang laa WWE Raw.Mula2 cam pelik gakk laa sb slalu sana port org tgk bola plus diorang pn still bukak channel bola nyer tp smlm laen plak,tunjuk psal gusti.So layan jer laa gusti pn..ehehhe

Tgh syok2 layan,tiba announce special appearance,so cam pelik gak laa sape laa plak nk masuk..tgk2..

Haa...nie laa my teenage hero dulu2..The Rock is coming back.Mane xnyer lama giler tgu favourite gusti saya niee..Skrang leh agak laa..tiap2 minggu mesti download show WWE.WWE will be interesting once more..yeahh...

                                          "IF U SMELL WHAT THE ROCK IS COOKIN''

wibiya widget