Say something


ShoutMix chat widget

Monday, February 28, 2011

Kuch Ish Tahra



Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aasoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aasoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Tu har ghadi har waqt mere saath raha hai
Haan yeh jism kabhi door kabhi paas raha hai
Jo bhi ghum hain yeh tere unhein tu mera bataa de

Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aasoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Mujhko toh tere chehre pe yeh ghum nahin janchta
Jaayaz nahin lagta mujhe ghum se tera rishta
Sun meri guzarish ise chehre se hataa se
Sun meri guzarish ise chehre se hataa se

Kuch is tarah teri palkein meri palkon se mila de
Aansoo tere saare meri palkon pe sajaa de

Wednesday, February 16, 2011

Finally the Rock has come back to Wrestlemania

Assalamualaikum w.b.t

Smlam saya cam biasa laa..mkn di restoran Hakim berdekatan dengan unisel seksyen 7,telan 2 keping roti canai dan air kosong @ sky juice.So duk lepak2 c2 ngan member saya,owner pn pasang laa WWE Raw.Mula2 cam pelik gakk laa sb slalu sana port org tgk bola plus diorang pn still bukak channel bola nyer tp smlm laen plak,tunjuk psal gusti.So layan jer laa gusti pn..ehehhe

Tgh syok2 layan,tiba announce special appearance,so cam pelik gak laa sape laa plak nk masuk..tgk2..

Haa...nie laa my teenage hero dulu2..The Rock is coming back.Mane xnyer lama giler tgu favourite gusti saya niee..Skrang leh agak laa..tiap2 minggu mesti download show WWE.WWE will be interesting once more..yeahh...

                                          "IF U SMELL WHAT THE ROCK IS COOKIN''

Tuesday, February 15, 2011

Maulidur Rasul

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdullilah,syukur kepada Allah,saya masih lagi diberi nafas dan nikmat utk hidup di bumi Allah.Syukur sgt2 sebab tahun ini berkesempatan utk menyambut Hari Kebesaran Nabi Muhammmad s.a.w.Sempena hari mulia ini,eloklah kta memperbanyakkan selawat keatasan junjungan besar Rasullullah.Jika kita menghayati segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh Nabi Muhammad kepada umatnyer ckup besar sehingga baginda tidak sanggup melihat umatnyer didalam penderitaan.MasyaAllah,begitu sayang Nabi kepada kita.

Sentiasa laa kita berdoa agar kita dapat digolongkan dlm golongan org2 beriman,org yang mengikut sunnah nabi dan juga mengikut ape yang telah diwahyukan kepada nabi,al-quran.Semoga kita terus mengingati Rasulullah dalam kehidupan kita seharian.

Firman Allah S.W.T: “Katakanlah (wahai Muhammad): Jika bapa-bapa kamu, anak-anak kamu, saudara-saudara kamu, isteri-isteri (atau suami-suami) kamu, kaum keluarga kamu, harta benda yang kamu usahakan, perniagaan yang kamu bimbang akan merosot dan rumah-rumah tempat tinggal yang kamu sukai (jika semua itu) menjadi perkara-perkara yang kamu cintai lebih daripada Allah dan Rasul-Nya dan (dari) berjihad untuk agama-Nya, maka tunggulah sehingga Allah mendatangkan keputusan-Nya (azab seksa-Nya); kerana Allah tidak akan memberi petunjuk kepada orang-orang yang fasik (derhaka).” – Surah al-Taubah (9) : 24.

Firman-Nya lagi: “Nabi itu (hendaklah) lebih diutamakan bagi orang-orang yang beriman berbanding diri mereka sendiri.” – Surah al-Ahzab (33) : 6.

Saturday, February 12, 2011

Aneesa

Assalamualaikum w.b.t

POst kali nie just nk citer about aneesa.Hurm cmner nk ckp pertalian ktorang ekk..b
apa spupu ngan ank spupu kot..hehee..
Nway,
ape yang aku suka sgt budak nie sb die CUTE..I tell u..adeiihh...Yup,dia skarang masih di Manchester dan dilahirkan di sana,kira nie 1st born child my cousin laa..
Well,2 jer nk ckp sbnarnyer dan xsbar nk tgu dia balik ke malaysia...^^


Bab-bab cute niee nurun mok dio ^^

wibiya widget