Say something


ShoutMix chat widget

Monday, November 15, 2010

Menempuh dunia pekerjaan

Assalamualaikum w.b.t

2.54am??Masih lagi segar mata??KEnapa??Tidak dapat tido kah??

Iyer,saya masih lagi terjaga.Mujur laa ada match REal Madrid mlm niee.Tiba2 minat real madrid?APekah??hahaha

Besok dah mula dunia baru.Dunia yang belum pernah saya tempohi iaitu "Alam Pekerjaan"(praktikal jer pn sbenar).Tiada ape pn nk karang sebenar cuma terasa nk menulis jer pagi nie.Citer sedikit tempat saya akan berpraktikal nie.Sebenarnya lokasi praktikal tuu berdekatan dengan kg saya jer.Jadi rasa2 xder masalah kesesakan lalu lintas laa kot...hehehe.

Tempat saya praktikal 2 berkaitan dengan pendawaian lektrik(wiringman),cctv rumah(cctv man)dan jugak penghawa dingin(air cond man),sume nk ada man xtahan tuu.Harap2 saya dapat banyak manfaat hasil 2 bulan praktikal niee.

Sebelum mengakhiri coretan kali niee(skema ayat),ingin saya ucapkan "Selamat Pengantin Baru" kepada sepupu saya dan jugak rakan saya yang akan mengakhiri zaman bujang mereka.Harap2 sempat tangkap gambar hari bahagia diorang.Bila laa turn saya plak yer...^^




[You always the one that completes me,always be,always will]
^_^

Sunday, November 7, 2010

Megamind Movie Premier

Assalamualaikum w.b.t

YEay,akhirnya tamat sudah pengajian untuk semester ini dan sekarang saya menunggu masa untuk pulang ke kampung halaman tercinta...he3.Ok,ok...semalam kerana kebuhsanan melampau,sy pun bercadang utk pegi tgk movie jer.Sambil mencari-cari movie maner yang best nk tgk,maka terjumpa laa cite niee




Mmg best laa citer niee sampai sy pn tergelak dengan budak kecik yang xtahan dengan kelakar watak megamind.Ada moral value yang boleh ambik.Contohnye,walau sejahat mane pn seseorang tetap akan ada secebis kebaikan didalam diri.Itu yang dapat saya perhatikan dalam cerita ini dan juga serba sedikit memuhasabahkan diri saya sendiri.Jadi pade sesiapa yang xtgk lagi citer niee,bleh laa bawak family and ank2 tgk,sure nonstop gelak..hehee...

Wslm...

Friday, October 29, 2010

Suara(Ku Berharap)




Disini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu
Masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu, Oo~ meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis merenung
Di tempat ini aku bertahan

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku disini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Kalau aku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu, oo~ aku menunggu

~{}~

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
Masih berharap didalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya
Aku disini menunggunya
Masih berharap didalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Oo~
Suara dengarkanlah aku

Thursday, October 28, 2010

Change my blog adress...

Assalamualaikum...

ACtually,baru pas habis 1 paper,entrepreneurship...hu3.
Berhempas pulas saya menelaah nota,khusyuk punya pasal sampai xsedar lunch ngan dinner.Hanya berbekalkan roti "Gardenia"hehehe.

Sebenarnya,saja nk update and xder ape-ape event pn(gatal tgn nk menulis.. ==').
Yup,saya telah menukarkan url blog saya dari alexicob.blogspot kepada msz87.blogspot
Disebabkan komen membina roomate saya,jd tergerak laa hati utk menukar url kepada yg paling simple..
2 jer kot nak tulis.Harap2 selepas selesai exam nie,buleh laa saya pegi melawat kedai buku MPH,rasa cam dh lama sgt2 tidak membaca novel..huhuhu...

P/s:Lama xbaca love story..ekekekke

wibiya widget