Say something


ShoutMix chat widget

Wednesday, September 15, 2010

Gathering raya SMIP

Klik..Klik..Klik...

Penat tangkap gambar budak-budak sekolah nie.Mana tak nyer bila dah ramai-ramai dan jarang-jarang berjumpa,memang terus nk bergambar laa.Tapi walaupun penat tetap rasa gembira sangat-sangat.Pertama kali buat "Gathering" dengan rakan-rakan sekolah lama dan pergi beraya di rumah guru-guru yang banyak berkorban untuk melihat anak murid mereka berjaya di menara ganding(skema plak ayat...)

Okies,enough said...meh tgk gambar-gambar yang sempat diambil...enjoy


 

 

  


 

Friday, September 10, 2010

Sambutan Aidilfitri

BOOM..BOOM..BOOM!!!

Macam perang dunia plak di kawasan rumah,biasa laa kat kg2 meriah laa bab2 mercun2 niee...hehehe.Dari sebelum isyak lagi hingga sekarang bunyi tetap kedengaran...mmg btul2 meriah jgak laa.

Dh lama xupdate blog niee,dh berdebu dh skit.3 bulan kejap jer rasa..hoho.Saya amat bersyukur kerana kali ini dapat sekali lagi bertemu dengan bulan keberkatan..Ramadhan dan seterusnya 1 Syawal,hari kemenangan seluruh umat islam..

Tahun niee raya kelainan skit dan tidak seperti raya2 yang lepas.Tahun niee rumah terbuka diadakan pada hari raya pertama.Tidak seperti raya sebelumnyer yang lazimnyer dibuat pada hari raya kedua atau ketiga.Mungkin byk majlis undangan kawin kot...huhu

Tahun nie cukup gembira sebab dapat balik awal ke kg halaman.Jadi, perjalanan balik kg tuu berjalan lancar tapi yang sedih terpaksa plak balik awal ke kampus..sebab ada plak kerja yang belum siap kat sana...terpaksa laa pegi awal skit..

Harap-harap tahun nie dapat laa tangkap gambar kenangan banyak.Semoga Raya tahun niee lebih ceria,meriah dan bermakna...

Ucapan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MOHON SERIBU KEMAAFAN 
DI HARI MULIA INI

SELAMAT MENJAMU SELERA
^______^

Saturday, July 24, 2010

Going The Distance (2010)


GOING THE DISTANCE (2010)

I cant wait to see this movie,just take a good glance of the trailer while watching INCEPTION at cinema


Hopefully its worth to watch!!


Wednesday, July 14, 2010

Despicable Me


Despicable Me!!
Yeah,that's the title for the new entry.Actually,I have just watch the movie at the cinema.At 1st didnt plan for it,but then got nothing to do so why not take a chance to have a nice movie to watch...he3
Well,this animation comedy is really a great movie and I would recommended it.
All the laugh and some scene from the movie can really tell us even a villain or criminal could change his heart when precious persons came into their life especially children.
What I really love about the movie is how life would be wonderful and greater if we share some laughter together.Children have some kind of energy or power(dont know how to describe precisely) that could change especially adult's behavior.

Well,for those who havent see the movie yet,plz do soo
    .....He3......






wibiya widget